

Interaktivni kiosci transformiraju upravljanje posjetiteljima
Ovaj je resurs izdala tvrtka Intel
Od blagajni u trgovinama s namirnicama do naručivanja brze hrane, svijet sve više prihvaća samoposluživanje. Jedno istraživanje je otkrilo da je 75 posto kupaca naznačilo da je mogućnost samoposluživanja korisna, a 67 posto bi radije poslužilo sami sebe nego pričalo s predstavnikom tvrtke.
Poduzeća također imaju koristi. Samoposlužni kiosci poboljšavaju poslovanje na različite načine, uključujući mogućnost praćenja posjetitelja, prikupljanje podataka, smanjenje troškova i poboljšanje korisničkih usluga.
Iako su interaktivni kiosci među nama već više od 40 godina, tehnologija je evoluirala, općenito poboljšavajući njihovo korištenje. Danas su ti kiosci velika prednost za poduzeća, jer se njima automatiziraju i pojednostavljuju važni zadaci.
Preuzmi
*obavezna polja
Traženjem ovog resursa prihvaćate naše Uvjete korištenja. Svi podaci zaštićeni su našom Obavijesti o privatnosti. Ako imate dodatnih pitanja, pošaljite e-poruku na adresu dataprotection@headleymedia.com.
IT – Upravljanje, Masovni podaci, Poslovna inteligencija (BI), Pohrana podataka, Uporaba vlastitih uređaja (BYOD), Konzumerizacija IT-a, Računalstvo u oblaku, Usklađenost, Sustavi upravljanja sadržajem (CMS), Upravljanje podacima, Planiranje poslovnih resursa (ERP), Financije u upravljanje financijama, Upravljanje infrastrukturom, Podatkovni centri, Upravljanje razinom usluga, Upravljanje poslovnim procesima, Virtualizacija, Upravljanje uslugama, Upravljanje projektima, Suradnja